Gdybym miała prowadzić swoje życie w jakimś równoległym wymiarze, to z pewnością w jednym z takich żyć zajęłabym się na dobre poezją śpiewaną. W tym innym życiu nie przestawałabym pisać wiersze, może popracowałabym nad ich rytmiką... Może odbyłabym kilka warsztatów pisarskich. Z pewnością rozszerzyłabym swoje kompetencje muzyczne i doskonaliła grę na kilku instrumentach. 

Wracając do rzeczywistości, która jest... Czasem najdzie mnie ochota, zwłaszcza po dłuższej przerwie od poezji i śpiewu, by coś zagrać, odcisnąć ślad i stworzyć wspomnienie. Tak było ostatnio, kiedy prawie dwa miesiące temu napisałam do Basi Pachury z prośbą o akordy do jednej z piosenek na jej płycie. Basia podzieliła się ze mną tą tajemną wiedzą😏, a ja, z braku czasu, odłożyłam te pragnienie na później... Aż do wczoraj. Ten artystyczny zryw zaowocował nagraniem utworu "Tęsknię za Tobą" w mojej interpretacji. W oryginale muzykę stworzyła Barbara Pachura, a słowa napisała Barbara Malinowska. Bez wątpienia wszystkie Basie to piękne dusze, które swoją pracą inspirują innych. 


Nagranie powstało w drodze na Koci Grzbiet do strony Leśnego Dworku w Bielawie (tutaj kilka informacji o tym miejscu)


oprac. Żona /01.04.2024/

Bielawianie . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates