Moja przygoda z pisaniem zaczęła się już jakiś czas temu, nie licząc okresu dzieciństwa, kiedy powstawały dziecięce rymowanki czy fantazyjne bajeczki.

Debiutowałam tomikiem wierszy "Młodzi gniewni" wydanym w 2017 r. w serii Sudecka poezja i proza wydawnictwa Bibliotheca Bielaviana Miejskiej Biblioteki Publicznej w Bielawie. W tomiku zawarłam swoje wiersze napisane przeze mnie, kiedy miałam naście lat. Stąd tę publikację zadedykowałam młodzieży oraz dołączyłam współczesne komentarze pisane już z perspektywy osoby dorosłej i psychologa. Tomik może posłużyć jako pomoc do zajęć z poezjoterapii lub w indywidualnym kontakcie. Najważniejszym celem miało być zachęcenie młodzieży do wyrażania siebie poprze różne formy sztuki.

Młodzi gniewni Sudecka poezja i proza XXI
Od 2018 roku biorę co roku udział w konkursie literackim związanym z naszą lokalną historią. Konkurs ma charakter ogólnopolski i prowadzony jest w dwóch kategoriach: poezja i proza przez Miejską Bibliotekę Publiczną w Bielawie od 2012 roku (zobacz). Tutaj, jak na razie, realizowałam się poprzez prozę. Moje opowiadanie "List z ostatnich w życiu wagarów" zdobyło I wyróżnienie w VII Konkursie Literackim na Utwór Inspirowany Fotografiami Bielawy i ukazało się w pokonkursowym tomiku. W zeszłym roku napisałam kolejne opowiadanie "Moja i twoja nadzieja", które nie otrzymało wyróżnienia, lecz znalazło się również w pokonkursowej publikacji (co tak naprawdę już jest dla mnie wielkim sukcesem :)).

Kilka moich wierszy zostało również opublikowanych w antologii Sudeckiej biblioteki impresje. Wybór wierszy, wydanej w 2019 roku przez wydawnictwo Bibliotheca Bielaviana.

Teraz na półkę trafiła kolejna pozycja - "Bielawskie bajki terapeutyczne", ale o tym w kolejnym poście...

Zobaczymy, co przyniesie przyszłość. W tym miejscu będę aktualizować informacje dotyczące kolejnych wydań.

oprac. Żona /23.02.2020/

Bielawianie . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates