Jakiś czas temu, przy okazji porządkowania szuflad, trafiłem na pudełko z kliszami z czasów, kiedy zaczynałem swoją przygodę z fotografowaniem. Oglądając je pod światło, dostrzegłem kilkanaście kadrów z Bielawy i okolic. Wyciągnąłem, kupiony kilka lat temu, skaner do negatywów i zeskanowałem odnalezione filmy.

W większości okazały się to zdjęcia z rajdów samochodowych, gdyż najwięcej takich wtedy robiłem. Było trochę zdjęć rodzinnych oraz szkolnych i podwórkowych. Znalazło się też trochę ujęć naszego miasta i okolic. Przypuszczam, że fotografie wykonane były na początku lat dwa tysiące. Poniżej prezentuję wybrane ujęcia.

Bielawa, Park Miejski
Bielawa, Park Miejski
Bielawa, widok ze szczytu Łysej Góry
Widok z pól pomiędzy Bielawą a Pieszycami na drogę łączącą oba miasta
Widok na Bielawę z pól pomiędzy Bielawą a Pieszycami
Bielawa, pałac Sandreckich
Staw w Owieśnie
Lasocin, Gospodarstwo Agroturystyczne Cicha Woda
Bielawa, Kościów p.w. WNMP, widok z bramy cmentarza
Bielawa, widok na rozbiórkę zabudowań przy ul. 1 Maja (obecnie stoi tu market Netto)
Bielawa, rozbiórka zabudowań przy ul. 1 Maja (obecnie stoi tu market Netto)
Droga numer 382 z Kluczowej w kierunku Ząbkowic Śląskich
Bielawa, Park Miejski zimą
 oprac. Mąż /27.07.2020/

Bielawianie . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates